Veterinären och vårdcentralen...

Hej där!
La oss rätt tidigt igår, vi skulle ju upp tidigt idag... Maia så nära som möjligt,  mig...!
Wania lite 'stukad'...?! 🙄
Imorse drog vi 06.40, lilltjejen, Wilma och jag... stannade för frukost!
Wilma var 'på'...!!
Mysigt! En del bilar, javisst, men ändå lugnt och 'arla', liksom... Herregud, hon 
är så lätt, denna hund! ❤
Efter veterinären med Wilma, som gick fort, åkte vi hem till mormor, Wilma och jag... Ett besök på vårdcentralen med mormor och sen Ica... hem och fica...!! 😉 Hihi!
Wilma fick 'underhålla' mormor, medans jag uträttade några ärenden... 
Lilltjejen släppte vi av redan tidigt och hon 'jobbade på', tvättstuga och matlagning...! 😁 Bravo!!
 
Nja, alltså... Wilma fick ytterligare en medicin hos veterinären, som kan funka tillsammans med den gamla, kanske inte, måste testa... Fick också ett tips om Wanias galna natt-mat-maraton, bokat tid nästa vecka, fingers crossed!! 🤞🏻Måste testa det också, återkommer... 🤞🏻
 
Annars...?! Bestämde ändå att åka tillbaka till 'Paradiset... hade tankar på att sova en lugn natt 'hemma', men... Maia såg så ledsen ut imorse när vi åkte, stackaren...
...såå, vi styrde snabbt tillbaka, Wilma och jag! Satte oss i solen med lite nötter och en öl... nice! 😍 Nu, nu är jag trött, vi har ätit, grillat...
Mannen har byggt hela dagen... ser ni vad det blir...?!!
Hörni, imorgon ännu en vecka till ända, herregud, vad tiden går!! HEEELG!!
Puss på er!
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0