Usel natt och tidig morgon...

Hallå och godmorgon!
Wania är orolig, men korta stunder kan hon ligga still...
...men samtidigt lite 'på språng'...
Kvällsmacka igår, såå gott, rostad macka med kaviar, det har jag inte ätit på 'år och dar'!
Wania har 'spökat' sen 01.00 inatt, då var jag ut med henne, men vid 02.10 var jag tvungen att ge henne mat... sen sov hon fram till 04.30, vid 05.00 var vi ut igen... Fick tvinga henne att lägga sig och till slut la hon sig ner och somnade... DÅ BÖRJAR NÅGON J***L BOLLA UTANFÖR, klockan SEX på MORGONEN?!!! WHAT THE...?!! 😖 Jaja, kaffe 06.30... liten hundfrukost...
 
Wanias medicin fanns inte hemma på MAXIs apotek igår, hoppas hitta den idag, på ett annat...
 
Hör av mig...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0