Tisdag...

Hallå, hallå!
 
En besvärlig natt... Det vi ska prata om hos veterinären på onsdag, är bl a om Wania kan ha fått lite demens-beteende...?! Låter absurt, jag vet, men ju mer jag funderar, så kan det stämma... Inte hela tiden och kanske inte mycket, men att det kommer och går, och kanske att vi märker det just på natten... Inatt var en sån natt, mannen gav henne mat strax efter två (bara det är ju ett 'udda' beteende...?!), sen la hon sig... hos mig! Men hon låg inte länge, kanske någon timme drygt, så började hon om, gnällde och gick upp, ville ha mat... som att hon 'glömt' att hon ätit för några timmar sedan...! Så höll hon på tills vi gick upp vid halv åtta... De andra två fick sin frukost och Wania en liten 'klick' till... 😔 ...svårt... Under dagen håller hon sig ganska lugn, sover mest och gärna inomhus...?! Njuter absolut inte av Landet som t ex Wilma gör... 😔 Så otroligt svårt...
Mannen tog en korv innan frukost och fick genast alla 'lydiga' hundar vid sin sida... 😁 Jo, visst fick de smaka...
 
Tänkte mig en dusch nu och sen en tripp ner till affären! 
🦋🦋🦋
Hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0