Terapi...

Hallå, hallå!
Har förberett för en gäst som kommer långväga ifrån imorgon... berättar mer om det senare...
Lunch, broccolisoppa med mycket dill och haloumi'burgare' på grönsaksbädd (tjusigt vá?! 😂), gott! Till efterrätt en 'onyttig' yoghurt, som inte mamma ville ha... ❤
 
Tid hos en 'pratare' bokad! 👍🏻 Allting gjort över nätet, suveränt! Men faktiskt, att blogga för mig, är en 'kanal' där jag får utlopp för en del... min älskade kör Joyvoice är en annan... Men det är ju på olika sätt och att prata om personliga saker, vilket jag hoppas kunna göra med min 'pratare', är ju något annat... Min man och jag pratar, absolut, och min mamma och jag och mina barn, men... det är kanske inte allt man vill dela ändå med sina närmaste... Jag vill att min 'pratare' ska kunna förhålla sig neutral, se mina problem liksom 'utifrån', och med sina kunskaper/erfarenheter kanske råda eller leda åt 'rätt' håll... Samtidigt är det ju förstås lite läskigt, att lämna ut sig... men nej, hittar man rätt 'pratare', så tror jag det går lätt... ❤
 
En dusch, sen ska jag följa mamma till frissan! ❤ Jag lovar före- och efterbilder! 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0