Sol, moln, sol, moln... ☀️☁️☀️☁️

Hej igen!
Ja, det har varit en skön dag, en del sol, men också en del moln och kalla vindar, jag har gått in och ut... Men en härlig stund på kvällen, i sista strålarna... 
...men sen kurade vi ihop oss inomhus, i soffan...!
Mannen tog Wilma ut i skogen och letade svamp! 😍 Han bad mig rensa... 🙄
- Jag har ju SEMESTER!! 
 
Höres!
🍄🍄🍄
Caroline
2017-07-14 @ 20:36:31
URL: http://ironheart.blogg.se

Så gott och mysiga hundar. :)

Anonym
2017-07-14 @ 21:51:29

Fusk. Inte hitta jag någon svamp idag. Men plocka nästan 1 liter blåbär 😀

Anonym
2017-07-14 @ 21:51:31

Fusk. Inte hitta jag någon svamp idag. Men plocka nästan 1 liter blåbär 😀




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0