Semester Dag 1 och födelsedag!! 😍

Hej där!
Dålig natt, men sk*t samma... Kaffe vid sju, sen frukost vid tio, kantarell-omelett och yoghurt med vanilj och honung, perfekt frukost!! I solen!! WOW!! 😍
Sen var jag ner till 'Viken' och handlade... Tog tid på mig, njöt av ensamheten och stillheten... Köpte 'må-bra-grejer', bl a en fin blomma! 🌸 Nja, förutom en massa gott att äta då...
En granne var förbi, vi satt och pratade länge, trevligt... Han ville inte ha kaffe, men när han gått, drack vi kaffe och åt jordgubbar (och några små 'choklader'...!)... Härligt i solen! ☀️
Wania inspekterade bordet, där 'alla' suttit...?! Oh, my God...
Nu har vi ätit god mat, lite 'grekiskt'... helgrillad fläskfilé och 'koriatiki' (grekisk sallad), typ... 🇬🇷 
Maia låg bredvid mig...
...Wilma var 'på jakt'...! Och Wania..?! Nja, hon låg inne... 😏
JAAA!! Min lilla Ängel/ssk fyller 23 idag!! Puss, puss, grattis, grattis!! 😘 Stackaren, jobbar... Men imorgon kommer hon hit ut, då får jag skämma bort henne lite!! 😍 Ikväll blir hon 'bortskämd' av pojkvännen som skulle laga middag... ❤
 
Hörni, höres!!
💛☀️☀️☀️💛
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0