Rekord-titt!! đŸ‘đŸ»

Hej pÄ er!
Hörde aldrig av mig mer sen igÄr kvÀll, sorry, men det var sÄ skönt att komma ut till Landet, hoppa i mjukisklÀderna, hÀlla upp ett glas vin och bara 'vara'... jag var ganska trött, vi la oss tidigt sen...
 
Idag Ă„kte vi en svĂ€ng till Gusum, tĂ€nkte fika pĂ„ deras trevliga kafĂ© dĂ€r... hm, det har de lagt ner...! Trist... Vi Ă„kte tillbaka till 'Viken' och provade ett annat kafĂ© dĂ€r nere, 'Lilla BlĂ„', tror jag det hette... Jo, dĂ€r var rĂ€tt trevligt, men pĂ€ronbiskvin var inte 'godkĂ€nd'...! Finns ingen som MAXIs, det Ă€r f*n sant!! 😆
NĂ€r vi kom hem fick hundarna varsin godis... Men sĂ„ fick jag för mig att testa klippa Maias klor, mannen klippte vĂ„ra hundar hĂ€romdagen, men kĂ€nde sig inte bekvĂ€m att ta Maia... 😳 Men jag gjorde det! Hon Ă€r ju sĂ„ lugn och snĂ€ll, sĂ„ man hinner titta ordentligt var man klipper, plus att den hĂ€r klotĂ„ngen Ă€r en sĂ„n med 'stopp' pĂ„, sĂ„ det Ă€r svĂ„rt att klippa för mycket... đŸ‘đŸ» Super! - Nu vet du det, mamma, dĂ„ behöver vi inte Ă„ka mer till Majelden!! 😉
 
Annars...?!
Lilltjejen var pĂ„ 'jouren' igĂ„r och fick 'operera' sitt inflammerade finger, penicillin pĂ„ det, BRAAAA!! 😍
Nu fortsÀtter jag semestern! Hörs!!!
 
Ps. Jo, jag skulle tacka alla för besöken hĂ€r pĂ„ bloggen igĂ„r, tusen TACK, sĂ„ mĂ„nga ni var!! ❀❀❀ Jag blir jĂ€tte glad!! Puss pĂ„ er! Ds.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0