Lördag! ❤

  
 Yes, det är lördag och idag kommer min man hem från Thailand, tjoohoo! Det har varit en lång vecka och jag har faktiskt saknat honom...
Lilltjejen och jag tog sovmorgon, jag drack kaffe vid åttatiden, medans tjejen sov till halv tio... Sen åt vi god frukost, faktiskt ett surdegsbröd vi köpte igår... laktosfritt! Nu vilar vi lite igen, efter en ganska lång, men lugn hundprommis... Plockade en favoritblomma, de små söta blåklockorna! På Landet brukar finnas den stora varianten, också fina! 🦋
 
Tar det lugnt en stund till, men senare ska jag försöka göra några 'knop'... 😳
 
Hej på er!
 
Ps. Mamma är piggare idag, skulle ta en promenad upp till affären, med en väninna i sällskap! 👍🏻❤ Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0