Loftahammar!

Hallå på er!
Ännu en ganska bra natt, några tillrättavisningar av Wania, men hundfrukost 06.40, helt ok! 👍🏻 Gjorde kaffe och tog min bok och satte mig ute sen, innan sju... Solen kom och gick, men med en filt var det ändå skönt! Frukost många timmar senare, gott!
Lilltjejen ville göra en utflykt, så vi åkte till Loftahammar! 
Fint nere i hamnen/marinan! ⚓️
De hade en 'sjökrog' och där åt vi lunch!
Enkelt, men gott, stekt spätta! 🐟
Vi gick upp i 'centrumet' också, mannen hade läst att de hade hemgjord glass...! Njae, den glassen jag tog var inte god, slängde den t o m... men mannen var nöjd med sin! Annars, ett väldigt tråkigt ställe, hu...!
 
Jaja... Imorgon bär det av tidigt till Linköping, jag, lilltjejen och Wilma... Wilma har haft besvär med 'kisseriet' i ca 1,5 vecka nu, bara kissar på sig...! Så vi ska på ett besök hos veterinären faktiskt, så får de i alla fall ta ett urinprov, sen får vi se... vad som finns att göra... 😔
Snurrigt... upp så tidigt på semestern, men det får väl gå...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0