Det finns hopp! ❤ Status Wania!

Godmorgon!
Jo, dricker dagens första kaffe, den är bäst! 
 
Alltså, lite status på Wania då... Hon har fått två tabletter (tredje nu på morgonen) av den här demens-medicinen jag fick hos veterinären... Han sa att det kan ta några dagar innan och om man märker någon effekt (det 'biter' inte på alla hundar, en del kan t o m må dåligt...), men för maximal effekt, ända upp till två månader! Ok... 
 
Inatt vaknade hon halv två och gick upp och gnällde... jag gav henne lite mat, sen ville hon ut och kissa, så la vi oss igen... Vid halv fyra började hon igen, meen... när hon gnällt några gånger och vi inte reagerade nämnvärt, så gick hon och la sig ute i vardagsrummet!! Och sov i dryga två timmar!! 😳 What...?! Vid sex kom hon in och gnällde igen, men vi fick upp henne i sängen och hon la sig på sin plats (under täcket, under min arm) och somnade, sov lugnt till kvart i åtta, när jag vaknade!! Alltså, ett helt annat LUGN! Gode Gud, snälla, säg att det funkar!! 🙏🏻 Och kissprov nr två imorse gick hur bra som helst, hon satte sig på burken och pinkade den full!! 😂 (Vad de ska vara till, berättar jag senare...)
Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det här kommer gå vägen, hon är en fantastiskt rolig och mysig hund, om hon får må bra! ❤ Kommande natt hoppas jag kunna få henne att låta bli att äta nattmålet... please, please, please...!
 
Hörs, hörni!
❤❤❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0