Maia! ❤

Hej, hej!
När jag hämtat mamma från sjukhuset (jo, allting gick bra!), så åkte jag hem till 'mina' tre doggs... Vi vilade en stund i sängen... Maia gillade det! ❤ Jo, det gjorde vi alla, såå skönt!
Sen gick vi en långpromenad i skogen! Svårt att få alla att sitta i den lilla 'gläntan' av sol, inom 'kamera-ramen'... jaja... härligt var det! När vi kom hem fick de lite mat, sen åkte jag till stan och träffade min ssk! ❤ Vi åt god sushi!
Ssk:n följde med hem och vi har precis varit ute och gått en kvällspromenad, hu, det var kallt, -4,3 grader! ❄️❄️❄️ Brrr! Hundarna fick en liten sista portion mat och ligger nu i sängen här hos oss... ❤ ...och myser! Under, över och i täcket!! Go'kväll!
❤❤❤
muminmamman
2017-02-01 @ 20:56:10
URL: http://myma.blogg.se

Läste först 43 grader och tänkte att jäsickens så kallt. Sen insåg jag att det stod 4,3 ??. Det är ju blia hahaha. Vet inte om ni har det uttrycket? men vi menar att det tinar då hahahah. Fast jag skall inte klaga vi har haft hyfsade temperaturer hittills i vinter. Men i februari brukar det vara 2 veckor av rena hemska kylan...gruvar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0