Sjukhusbesök...

Hej på er!
Idag på förmiddagen skulle jag med mamma till sjukhuset, lite förberedelser inför en operation... Jag släppte av henne vid entrén för att sen åka och parkera... EN TIMME stod jag i kö för att komma in på parkeringen!!! EN TIMME!! 
Då ringde mamma och var någon helt annan stans än vad jag visste innan... Nja, alltså, det var inte det att hon gått vilse, men de hade skickat runt henne på olika avdelningar, för olika saker... Jag backade ut från kön och chansade in på den andra parkeringen, för besökande... jo, jag har ju faktiskt ett parkeringskort, eftersom jag jobbar för Röda Korset, så jag står ju vanligtvis på de anställdas... Jaja, här fick jag en parkering och fick betala... skit samma...! Hittade i alla fall mamma inne på sjukhuset till slut, svettig och trött i benen... inte jag, utan mamsen... Men slutet gott, allting gott, jodå, vi avslutade med en semla på Ikea, det är ju självaste Fettisdagen idag! ❤
Styrde mot kören nu på kvällen... åkte rakt mot mörkret!! Såg jätte konstigt ut... Sen började det mycket riktigt regna, nästan lite 'hagligt' ett tag... fy...! Men sjunga var roligt, som alltid! ❤
Hämtade ut mina skor också!
Perfekta!! 😍 Såå fina! (Men fötterna/benen är 'vinter-tråkiga'...?!)
Nu har jag duschat en kissig hundrumpa, de är rastade och har fått lite 'torrisar'... tillbaka nu i täcke/kudde-myset... ❤ Jag är också renskrubbad i ansiktet, pyjamasen är på och jag har stoppat lite i magen, dricker mitt varma te nu... Skönt med kväll, jag är faktiskt lite trött... så jag säger...
💛💛💛
Jennie
2017-02-28 @ 21:04:57

Åh vad fina skorna var!!😁❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0