Nyårsafton! 🌟

God förmiddag!
 
Ja, årets sista dag... känns bra... jäkla skitår... 😔
Igår kväll la vi pussel och lyssnade på ljudbok, jag duschade och gjorde min 'sparitual' ☺️, några avsnitt av vår julserie blev det också... Hm, den ja (True Blood)... nu har vi kommit in på säsong 2... nja, jag är inte helt förtjust, kan fortfarande känna ibland att den är 'dålig'... lite löjlig... jaja...
Som vanligt, varje nyår, så lovar jag mig själv en massa saker... så även i år! 😉 Låg inatt och kunde inte sova och gjorde upp mina 'nyårslöften'... hehe, jo, så är det...
 
Hörni, btw, på vägen ner till Valdemarsvik igår, så blev jag tagen av Polisen, IGEN!! Jo, fick blåsa, IGEN!! De är flitiga i den lilla kommunen! 👍🏻 Men jag blev 'godkänd'...
 
Vi fortsätter vår dag! Kanske blir det en 'prommis' för att leta vänner i skogen... Annars sliter jag väl på min soffhörna, här vid fönstret, håller utkik på vad som händer... det gjorde alltid Wilma! ♥️ God mat ska vi äta, till kvällen blir det faktiskt hummer!! Och så ska vi skåla under stjärnorna! Lugnt och skönt...
 
Kanske hörs vi senare, annars..
...till Familj och Vänner och alla som jag känner!
💜💜💜
Jessica Högberg
2017-12-31 @ 10:28:53
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Önskar dej ett Gott Nytt 2018!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0