Telefonförsäljare...

 Godmorgon på er!
 
Alltså, telefonförsäljare... 😩 Jag inser att det är vanliga, trevliga människor med ett jobb, men jag tycker ändå att det är FEL! Man borde inte få ringa upp folk och 'lura' på saker!! En del är otroligt proffsiga, absolut, och det gör det ju ännu svårare...
 
Har precis lyckats slingra mig ur ett 'åtagande' om 'gratis' Omega3, rakt ner i brevlådan, med ett avtal på fortsatt medlem, där man måste kontakta och säga ifrån om man inte vill vara med... Det positiva med den här tjejen som ringde (hon följde reglerna) det var att hon upplyste om när inspelningen av registreringen började, hon var mycket tydlig med att fråga om vi var överrens osv... men prata, det kunde hon! 😏 Visst, från början var det kanske mitt eget fel, i just den här situationen, började svara på frågor i en tävling på FB, om att vinna en elcykel... Slutförde aldrig tävlingen, då jag tyckte det var för mycket (privat) information de ville ha... men tydligen gick det vidare ändå... åh, suck... varför lär jag mig aldrig?! 
 
Jaja... Tackade således nej till 'gratis' Omega3, men är tydligen ändå med i finalen om att vinna en elcykel...?! Oh, my God...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0