'Strump-skor'...?! 😳

Halloj!
Lilltjejen och jag var ut till Tornby, gick i några affärer, bl a Skopunkten... Hehe, har faktiskt tittat på såna här skor...
...de är som en strumpa!! Förvånansvärt sköna... får se hur länge de håller, men jag tyckte de var fräscha! Mina fötter passar annars inte i 'sneakers', jag får alltid ont i tårna... men de här gick bra, de var så mjuka... Men det är klart, det är långt ifrån en 'fotriktig' sko, som egentligen är det jag ska ha... 😬
Nu har jag gjort en lasange, på bönpasta-plattor och min 'höstgryta', som jag mosade lite till en bra 'tomatsås'! 😉 Ser bra ut!
 
Wilma helt nedkissad när vi kom hem, hela bakdelen blöt! Lilltjejen tog in henne i duschkabinen och duschade henne ren, så nu har de ätit och vilar... Ha det, vi hörs igen! 
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0