Solig torsdag! 💛

Godmorgon pÄ er!
Jag tycker nog att Wania var lugnare inatt, efter att ha gett henne medicinen pĂ„ kvĂ€llen igĂ„r, istĂ€llet för morgonen... Visst pep hon vid 05.00 imorse och var hungrig, men innan det var hon lugn... jaja, suck, det Ă€r ett evigt trixande och exprimenterande med henne och hennes (o-)vanor... 😏 Men strax innan Ă„tta sov hon skönt! ❀
 
Idag...? Borde göra nĂ„got Ă„t huset, har inte stĂ€dat pĂ„ ett tag, det Ă€r alltid 'annat' som kommer i vĂ€gen...! Och strykning har jag ocksĂ„, som 'slĂ€par efter'... Hu, jag blir trött bara jag tĂ€nker pĂ„ det!! đŸ˜© Men solen skiner och det blir först en hĂ€rlig lĂ„ngpromenad med mina đŸ¶Ă„nglarđŸ¶!
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0