Ordning och reda...

Hej igen!
Min mamma gillar inte DISK! Inte jag heller, men det har hon väl lärt mig...
Ordning och reda, listor och små 'förvaringar', plocka undan... det har jag väl tagit efter...
Bädda rent i sängen minst en gång i veckan... check! ✔️ 
 
Min mamma var ganska 'sträng', om jag hade beskrivit henne ... idag är jag tacksam! När jag flyttade hemifrån kunde jag en hel del, jag hade redan gjort de hemmasysslorna under hela min uppväxt, det var 'naturligt'... Det jag saknade lite var nog matlagning, inte direkt min mammas intresse... 😉 ...där är vi nog olika, också vad som bör ätas... 😏 ...helt olika faktiskt... hehe 😁!
 
Om jag lyckats förmedla mina kvaliteter...?! Nja, vissa... till vissa...! Andra... till vissa...? Nej... 😏 Men det är väl så det är, en del egenskaper går vidare till någon, andra inte... spännande, eller hur?! 😍 Det är ju det som gör mina barn så speciella! ❤ Alla är vi unika, med egna kombinationer, ingen annan lik! ❤ Magiskt, när man tänker efter... 😘 
Vi hörs absolut imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0