Nyklippt!

Hallå på er!
Tidigt hos hundfrissan imorse, Wilma! ❤ Försökte få en bild på henne sen...
...men hon är alltid för busy! Jaja, fin blev hon och luktar gott!
Gjorde en RAW yoghurt förut... nja, mina 'grönisar' har varit lite dåligt med på sista tiden, men det här blev en variant... Mixade blötlagda cashewnötter och vatten till en slät 'yoghurt', tillsatte mango, banan och spenat, smaksatte med lite vaniljpulver... SUPER! Av cashewnötter-'yoghurten' blir det lite 'gräddigt' liksom! Man kan även använda den 'basen' som en creme fraich, smaksätta den på olika sätt till mat... har inte provat själv, men jag SKA! 👍🏻 Bra alternativ till mejerier...
Var hos mamma en stund på kvällen, jag drack te och mamma åt kex... JA, hon har ökat på kortisonet och blivit mycket piggare igen, fantastiskt! Nu pratade hon bara mat!! 😉 Haha, underbart!
Lilltjejen var hos storebror, men nu är vi här hemma, hon och jag, och 'tha Doggs'! ❤ Wania har fått demensmedicin, tänkte börja ge henne den på kvällen istället, kanske blir hon lugnare då på natten, värt ett försök... nu har hon varit gräslig igen ett tag... jaja...
 
Imorgon ska jag träffa min Kompis, vi ska på 'galej' på kvällen, berättar mer imorgon! Får väl se till att 'raka till mig' tills dess... 
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0