Ny vecka!

Godmorgon!
Min 'padda' har varit 'kapad' heeela helgen!! Därför inte så många inlägg... 😳 Jo, det var min man som snodde den, hans egen är på lagning... hm... Att blogga från telefonen är inte detsamma! Jaja, nu är han på jobbet, så... 🙄
Kvällsprommis igår! Fint! 💛 Vi började också titta på 'Prison Break' igår, min man och jag, han har inte sett den... jag såg den nog för 4-5 år sedan, riktigt spännande! Roligt att ha någon serie att titta på ! 👍🏻
Ja, och i övrigt...? Tog fram nästa bok i högen, det går inte så fort nu, men det gör inget... Inte samma sak att läsa nu, som att ligga i solen på Landet och ha semester... jaja... Min kropp har i alla fall lättat med 1 kilo på denna vecka, alltid något...
 
Hoppas på en fin dag, till er alla! Vi hörs säkert senare!
💛☀️💛☀️💛☀️💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0