Landet! ❤

Hej, hej!
Köpte med mig lunch och drog till Landet, jag och hundarna, inte mamma... 
Packade för att eventuellt stanna över natten...
...hade t o m bok med mig... meen, det blev lite tråkigt, åkte tillbaka till Linköping på sena eftermiddagen... med dvd-spelaren! 👍🏻
Hundarna fick mat när vi kom hem, sen skulle jag testa att göra 'vietnamesiska vårrullar'...
...shit, så svårt!! Näe, de blev inte alls snygga! 😳
Men med 'maffig' sås till var det ändå gott!
Lite varm soppa också, 'grillad paprika', sån färdig färsk soppa, riktigt god! Den jag åt till lunch var också en sån, fast 'rotfrukter och ramslök', Felix eller Findus, tror jag...
 
Snart dags för 'prommis', ska fylla på morgonens kilometrar (4,7)!
 
Lillemmish - mode - inspo - mamma
2017-08-21 @ 19:35:18
URL: http://nouw.com/lillemmish

så mycket smarrigt gott !! :D

kramizz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0