GRATTIS på mig!! ❤

Hallå, hallå!
Åkte bort till mamma med dvd-spelaren, men jag är nog dum, fick inte ihop det...?! 😳 Hittade inte kanalen som spelaren gick in på... jaja, hoppas sonen kan hjälpa mormor, han är familjens 'it-tekniker-ansvarige'! 😉
 
 Stannade inte så länge hos mamma, 'Hem till gården' började och det ville hon se! Jag åkte bort till vårt centrum och hämtade ut min STORA vinst!!! Haha, så roligt! 🌟
Köpte lunch och blommor (kommer längre ner), men så gick jag in på Lindex...
Inte min favorit-affär, men... plötsligt händer det!!
Ett par jätte sköna tuffa jeans och en 'raffig' t-shirt (faktiskt i blåa undertoner, syns inte...)! (Inte varje dag man kan se sig själv framifrån, bakifrån och sidanifrån...! 😄) Några underklädesplagg blev det också! Vilken härlig VINST! 💙
Fina liljor! Grattis på Mig! 
Nu har jag ätit lunch ute i solen, på min altan...
...med underbar efterrätt! ❤ 
Nya lotter också, från den 'lilla' vinsten! 👍🏻 Visst kan man väl vinna två gånger?!! Det är ju uppenbarligen min turdag!! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0