Tvätt-dag...

Godmorgon!
Ligger i sängen och "zappar" runt på "🐸"... kaffen är urdrucken, hundarna matade... Ssk:n ligger fortfarande och snusar här bredvid i mannens säng... Ja, hon övade venprov på kompisar igår! Ja, PÅ RIKTIGT! Hihi! Det gick bra, ingen svimmade! ☺️ Bra jobbat! ❤️
Idag är en fixa-hemma-dag... tvätt och kanske lite städ... Är lite kluven om Wilmas öga...? Igår kväll var det riktigt rött och hon gnuggar ibland... Jag sköljde med de mjukgörande dropparna... Ska jag ringa veterinären nu eller efter helgen... känner inte att jag har riktigt tid att bege mig dit innan helgen... är jag taskig som låter henne vänta...?! 😔 Suck...
 
Jag hör av mig... 💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0