Mina flickor... 💙

Godmorgon!
 
 
Igår efter frissan, packade jag en picknick och drog iväg till min stora flicka i Norrköping! Vi satt i skogsbacken och åt lunch och efterrätt och pratade! 💙 Det var härligt!
 
 
Min lilla flicka avslutade sitt jobb och tog bussen ut till hundarna, så de slapp vara ensamma när jag var iväg! 💙 Fint!
 
 
På vägen hem från Norrköping sen, så stannade jag vid ssk:n's hus och langade in hennes punkade cykel i bilen...  Ett stopp på cykelaffären för en ny slang och så hem och laga middag... Mannen hjälpte lill-tjejen att sätta i nya slangen, så nu kan hon cykla igen! 
 
En busy dag, men härligt med familj 💙... Idag blir det lite lugn tvätt, strykning och städning...! Semestern kryper på... 
 
Massor av pussar till Min Familj!
💙💙💙
Kram till Er andra, hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0