Goshundar! ❤️🐶

Godmorgon... eller god förmiddag kanske, klockan är tio...!
Hundarna är också sega... Det har varit både en bra och mindre bra natt... Wania har sovit hos mig hela natten, det var flera månader sen sist! Och hon har varit ganska lugn... Wilma har inte fnyst en enda gång, däremot hack-hostat några gånger, och sen varit uppe och druckit förstås ett antal gånger... Kissat en gång, men blöjan ok... 😏 Så ja, sovit relativt bra mellan alla "uppgångar" ändå... men jag är trött, jobbigt när sömnen blir så upphackad, man får aldrig någon riktig djupsömn... jaja, nu dricker jag kaffe, i sängen!! Min nya lyx-vana!! ☺️
❤️
❤️
 
Hej från dun-riket!!
💤💤💤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0