Positivt med hundliv! ❤️

Hallå på er!
 När hundarna fått mat vid sju imorse, la vi oss tillrätta igen...! Bästa stunden på dagen! Kaffe och varma, trötta doggs! ❤️
Ja, de är svåra att låta bli när de ser ut så här! ❤️
Sötnos! ❤️
Gjorde superkapet på MAXI idag, tre pyjamaser för mindre än 150:-!! Jo, på rea förstås!! Härliga MAXI!!
En till rea-bok, också med MAXI-rabatt! 👍🏻
En liten pärlhyacint! 
Och så ska jag koka "ben-buljong"! Ska vara bra mot allt möjligt, kollagenet i kycklingbenen, för bl a artros! Nu tror jag inte att jag har artros, men jag har lite problem med mina leder faktiskt, särskilt händerna...
Gjorde minipizzor till lunch på två ostplättar! Gottis!! 
Sen gick vi ut! Hur jobbigt det än är innan, att klä på sig alla kläder och gå ut i kylan, så är det sååå värt det! Man får frisk luft, härligt ljus och röra på sig! Största hälsovinsten med hundlivet, absolut! Sen sägs det ju också att man blir lugn av att klappa och kela med djuren, bra för ❤️-at, och så är det, helt klart!! 
Så nu...
...kelar vi lite och vilar en stund...! 
 
Höres!
❤️❤️❤️
Anna

Vilka mysiga bilder!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0