Mat, MAT!!

Halloj!
Ja, hörni, jag skrev igår att ärtsoppan var den enda färdigmaten jag köpt... på länge... Jag ljög!! Eller nja, inte medvetet, men kom på idag när jag lagade mat, att korv är ju också färdiglagad, och det köper jag ibland...! Inte ofta faktiskt, men då och då... 😏
 
Så idag åt vi chorizo, potatismos, kokta gulbetor och broccoli med fetaost och rödlök, och så en sallad bredvid... Det var gott! Nu klarar man sig till imorgon... 😳 ...eller nja, kanske blir det en "grönis" ikväll, gillar inte att gå och lägga mig om magen "svider"...! Hm, kom genast att tänka på Wania... 😥 
 
Ha en fortsatt skön söndag, nu ska jag läsa min bok!
💛💛💛Kramis! 💛💛💛
a n n i k a
2016-02-28 @ 19:14:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0