När hundlivet är som bäst! ❤️

Hej på er!
 
Lite "sliten" idag...! Haha, nej, men det var bara trevligt igår, men lite trött, ska jag erkänna... 
Men jag får alltid så fina presenter! Det här ska jag testa idag! 🤗
Och den här lilla högtalaren är perfekt att koppla till Ipaden, när jag spelar mina sångfiler och ska sjunga/öva till!! Yeah, nu kan jag digga högt och mycket!!
Och det här, hur härligt?!! Jag fick t o m en kompis till det här, 😉 berättar mer om det vid ett senare tillfälle!
 
Jo, så fick jag blommor och bok också! TACK bästa familjen, ni är mitt GULD!! ❤️❤️❤️
Nu har vi varit ute och gått, skönt väder, äntligen börjar man känna lite värme! Träffade kompisar, med Mattar och Hussar med stora godisfickor, BÄSTA!! Tant M är så snäll, riktig HundMamma! ❤️
❤️❤️❤️
 
Nehej, måla mitt första vykort kanske...?! 😉
 
Ha en skön helg, alla Vänner, och TACK till alla som gratulerade igår!
🌷🎁🎉🇸🇪🎈❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0