Ännu en tidig morgon...

Godmorgon, godmorgon!
Den enda som fortfarande sover, är Wilma! ❤️ Annars har det varit full aktivitet här senaste timmen (klockan är bara 05.36 nu...)...
 
Vi hade en liten vardaglig familjemiddag igår!
Vår stora tjej och hennes pojkvän skulle komma och sova över, för de skulle tidigt med flyget här i Linköping nu på morgonen... De ska till Manchester! "Manchester ska tillbaka till Manchester!" Jaja... 😏 Då passade jag på att bjuda hit de andra barnen också, så vi alla fick träffas! Den lilla tjejen stannade över natt också och nu har mannen skjutsat till flygplatsen och studentlyan och är själv på väg till jobbet...
 
Jag kröp tillbaka till Wilma och sängen, men... äh, efter två minuter gick jag upp och fixade undan sängar och sängkläder efter nattgästerna, satte på tvättmaskinen och gjorde en kaffe...! Ja, jag var ju redan vaken liksom...
 
Idag ska jag till frissan, ska bli skönt... Mamma ska också och förmodligen blir det en liten fika efteråt... dumt att missa ett tillfälle, eller...?! 😝 På eftermiddagen har jag en "promenad-date" med en Stockholmskompis...
 
Men nu, nu ska jag njuta min "ägga-kaffe" i lugn och ro... klockan är ju för fasen bara 05.47 ...!!
😫😫😫
Ha det, people!
❤️
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0