Tidig morgon...

Hej på er!
 
Ja... söndagen började vid fem i morse...! Wania... Jag fattar inte, hemma "i stan" har hon varit hur lugn som helst nu på morgnarna, vissa dagar har hon inte fått frukost förrän framåt halv nio och hon har inte sagt ett ljud! Här ute börjar hon pipa så tidigt och ger sig inte förrän hon fått mat...! Idag stod jag ut till halv sju... 😕 *suck
Men, men... Kunde inte sova så mycket mer sedan, så jag gick upp... Kaffe "by the fire 🔥", härligt! Nu var jag ut en sväng med hundarna, lyckades unvika en rull i fågelskits-splaschen på vägen ner... men inte hem! J***a hund!!
Och inte har hon vett att skämmas heller...! Det blev återigen en dusch i Doveschampo... *suck
Nu sover hon i solen, Grisen... 🐷
 
Hörni, det regnar inte, solen visar sig då och då, men det blåser isvindar!!! ❄️❄️❄️ Hua!
 
Hörs senare!
🌿🍃🌾



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0