FREDAG!!

Hej på er!
Köpte söta rosor idag på Maxi! Har börjat förbereda för söndagens familje-/födelsedagslunch! Ska bli härligt, det var ett tag sedan vi träffades alla... ja, i julas! Skönt när alla är samlade!
Ja, så Uppsala-dottern kommer också och bor hemma i alla fall en natt! Så nu är övervåningen städad... badrummet där är inte så dumt... när det är rent...!
 
Nehej, hörni, Husse kom visst! Ska börja med dagens middag!
Ha en trevlig kväll!
Ps. Glömde tala om att min duktiga Stockholms-tjej fyllde 24 år igår!! Nej, visst kom jag ihåg att gratulera henne! Haha, det är viktigt, det får man inte missa! Min bästaste barndomsvän fyllde också och barnens kusin och lilla dotter! Ja, sen hade Sonen&Sambo 9-årsjubileum, tror jag...?! Har inte pratat med dem... får höra på söndag, då får vi fira allt! Ds.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0