Uppsala!

Hallå!
 
 
Ja, nu är vi i Uppsala!
 
Plockade upp lill-tjejen, sen åt vi lunch tillsammans... Både mannen och tjejen hade nog räknat med att vi skulle äta "fint", ja, alltså på en snofsig restaurang, men plötsligt blev jag så sugen på BRÖD (jag äter ju normalt inte det...) och så gick vi förbi Subway och det luktade så gott!! Så Subway fick det bli och det VAR gott! 😏 Men ja... jag får ju "betala" för det efteråt... 😫 hm...
 
I alla fall... Nu har mannen och jag gått en stund på stan, shoppat på oss goda böcker!! Yiihaa, jag köpte både svenska och engelska! Nu vill jag bara läsa!
 
Vi tar en timmes vila på hotellet innan vi ska vidare på fin fiskrestaurang till kvällen! Nja, fyller man år, så gör man!!
🎁🎉💥🎂
 
Kram på er!
"Moss"!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0