Söndag och Loppis!

Hej, hej!
Ja, idag har mamma och jag varit på Loppis på Garnisonen! Herregud, så roligt det är!! Och idag var många bord och mycket grejer!
 
Små "kuvertväskor".... Hm, ja, jag vet inte vad det är med mig och kuvertväskor... Har köpt ett antal såna på loppis, men det är nog för att jag tänker att "det är bra att ha, när man ska gå bort"....!! Hm ja, så mycket som jag "går bort"... jaja...
 
En mycket fräsch kofta, vit, som jag älskar! En väckarklocka ville jag ha till Landet... helt perfekt svart, och i den modell som jag ville ha!! Filmer och lyssnarböcker är alltid roligt... Ja, köpte också två LP-skivor till dottern, 5.-/st, makalöst! Ja, dagens generation har förälskat sig i vår ungdoms "teknik", LP-skivor, otroligt kul!
Hem från loppisen, ställde jag mig att stryka skjortor... sen var det dag för mat! Chiliköttbullar och jordärtskocks-/broccolimos! Gott!
Mannen klippte gräset, sen var det dags för den obligatoriska fotbollsmatchen!!
 
Hej, hej, god söndag på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0