Familjemiddag och adventsmys!

Hej hopp!
Ikväll kommer alla barnen hem och vi ska äta och dricka lite gott!
Har dukat i vitt och silver! Eleganta färger, tycker jag!
Sen tänkte vi tjuvstarta Advent lite grann! Men istället för det gamla vanliga "lussebullar&pepparkakor&glögg" (som i och för sig också är mumsmums!), så tänkte jag testa att göra egna saffrans-semlor! Mmm! Ja, ni som följer mitt liv (?!) vet ju att jag är svag för dem hos vår käre Bagare på Landet, hade faktiskt inte hört talas om såna innan jag åt dem där... Men att göra dem själv är ju inte så svårt! Jag tänkte baka dem på sjukhuset nästa vecka också, lite speciellt...
 
Ha en mysig fredagkväll, alla mina Vänner! Tänd en massa härliga ljus, men glöm inte att släcka dem också...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0