"Det är mycket nu..............................!"

Hej och halloj!
 
Jag är absolut i klimakteriet...!! Jag känner inte riktigt igen mig själv...! Bl a är jag inte lika stresstålig som förr... en bland många saker jag upptäcker... eller inser...! Suck... jaja, that´s life, I suppose...
Men jag försöker göra lite varje dag... nu alltså julpyntet...! Tänker på allt jag gjorde förr och vilken fart man hade...! Eller lust...! Jag vill ju att barnen fortfarande ska tycka att "åh, vad fint, vad jul-mysigt"... jo, för mycket är ju för deras skull, faktiskt...
Fast det här var bara för mannen och mig, vårt sovrum! Nja, för jag tycker också om när det är härligt, städat och en massa hemtrevligt ljus! Mys, mys!
 
Ja, hörni... Trots "hund-möte-förbud" för Wanias del, så blev det ett härligt hund-gäng-möte i morse, men Wania gick lös och kunde själv välja "position", så jag kände att det var ok... och jag tycker det är SÅ kul!
 
Ha det, imorgon är det FREDAG=MAXI!! Yeah, Mama!
 
Timeoftiger
2014-11-27 @ 20:34:47
URL: http://timeoftiger.blogg.se/

Jättemysigt i sovrummet!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0