Lyxmormor!

Hej där!
 
Morgonen började med lite lyx...
...nja, det är inte bara jag som "unnar" mig!
Snyggt! När jag var yngre sa jag alltid att hon såg så arg ut, när ögonbrynen var nyfärgade... men jag tror hon använde svart färg då och det blev lite hårt... Bättre när "proffsen" gör det!
Maxi hade bra pris på pocketböcker idag (39:-/st), så jag köpte en bunt! En del böcker jag faktiskt velat ha... Kul, nu vill jag bara lägga mig i hammocken och läsa!
Min kära grannfru skulle iväg idag och jag lovade ta in posten... När jag kom hem från Maxi, hade hon lämnat de här fina på trappen... och hemodlade gurkor! Hon är snäll hon, TACK!
Nehej, hörni... en "lur" kanske...?!
 
Höres vidare...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0