I´m back!!

Ja, hej igen!
Vet ni vad det här är...?! Något jag inte kände till under många, många år... Ja, jag erkänner, jag t o m tog hem en raparatör, för jag trodde det var något allvarligt fel på min maskin (då var det tvätt-...)...
Nu vet jag bättre, ja, alltså efter den gången... På min nuvarande maskin finns även en liten lampa som blinkar när det är dags...! Ja, alltså, att rengöra "filtret" eller "ventilen", eller vad det nu kallas...! Det här är torktumlaren...
...men även tvättmaskinen har ju en liknande... Här får man dock vara lite försiktig, för häri finns oftast vatten som "sprutar" ut när man öppnar skruvlocket... det har jag också lärt av erfarenhet...!
 
Jaja... man blir ju liksom inte hemmafru bara sådär... krävs en del "utbildning" ändå, som i alla yrken...!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0