Färsk hundmat!

Hej och hallå!
 
Har börjat fundera på min Årskrönika, men nja... inte klar ännu...
Fick tips igår om en bra, färsk hundmat! Tydligen bra för känsliga magar/allergier... WANIA!  
Så idag var mannen iväg och köpte 16 kg (Stallbutiken i Tornby)!! Haha! Ser goda ut, eller hur?!! Hoppas doggarna tycker det också, de ska få sin första portion imorgon bitti! Nästan inget spannmål (lchf...?!) och inte alls dyrare än torrfoder! Jag kommer meddela framöver hur det tas emot! *Blink
 
Har filat och knåpat på min utvärdering om Wanias behandling (med vår hundpsykolog)... Den är nu klar och lagd på "lådan"! *Puh
 
Hörni, ha en härlig kväll, nu ska jag slänga mig framför tv:n!
JUNITJEJ
2014-12-30 @ 20:20:51
URL: http://www.junitjejen.se

Hoppas älsklingarna gillar det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0