Chiapudding...!

Hej på er!
 
Ja, tiden går...
Började dagen med ett kokt ägg, ett glas grönsaksjuice och en chiapudding med hallon! Alltså, det är väldigt gott, puddingen alltså!
 
CHIAPUDDING
1½ dl vätska (kokos-, cashew- eller mandelmjölk t ex)
½ dl chiafrön
1 krm vaniljpulver
 
Blanda och ställ i kylen över natten, blanda ordentligt igen på morgonen, toppa med bär! Gott och enkelt! Och NYTTIGT!
Suck, ja, jag kan inte med ord säga hur mycket jag saknar mina lösögonfransar...! Eller, egentligen både och... det är skönt på ett sätt att vara "naturell"... Men imorse var jag ju tvungen att måla dit ögonen, tog ju världens tid! Och var de verkligen så där små, fransarna...?!! Ojoj...
 
"Hundpsykologen" har varit här och nu snart ska jag på loppis!
Wish me luck!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0