MIN dag idag!

Hej på er...
 
...och TACK alla Ni som grattat med kort, sms, telefonsamtal och Facebook på MIN födelsedag! TACK!
 
Mamma och jag firade med en Prinsessbakelse till fikat på Maxi! Men jag åt ytterst lite, tror faktiskt att jag äntligen fixat till mitt sötsug igen, är inte direkt sugen alls!
 
Resten av dagen har jag egentligen inte gjort någonting, men dagen har gått ändå... På kvällen skjutsade/övningskörde vi stora tjejen till hennes kvällsjobb, sen åkte vi vidare mot biltvätten... Där fick vi vänta, så när vi var på hemväg var det dags att hämta upp stora tjejen igen! Ja, hon jobbar bara 1½ timme på det stället (läxhjälp)...
Så hem och grädda pannkakor! Lchf-pannkaka!! Med hemgjord päron-vanilj-"sylt"! Gottigottgott!
 
Jag blandade...
 
4 ägg
ca 3 dl kokosgrädde
2 dl mandelmjöl
1 msk fiberhusk
ca ½ tsk salt
 
Det räckte till oss två hungriga (yngsta dottern avstod...) och blev två små över t o m... enkelt och gott!
 
Nu ska jag upp och bädda rent i sängen, sen... sen är det snart dags för "gamla gumman" att gå och "sussa"... *gäsp...
 
Hörs imööööra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0