"Landet-prylar"...!

Hej på er!
 
Så var det måndag igen, vad tiden går... sista dagen i september också, nu går vi verkligen mot hösten! Suck...
 
Handlade lite grejer idag till Landet... ja, på Maxi... såna praktiska prylar...
...men sen var vi in en "snabbis" på Ö&B och där sålde de ut en tavla jag tittat på flera gånger...! Ja, barnslig kanske, men jag gillar den! Vet precis vart jag ska sätta den... på Landet alltså... hihi!
Men så hittade jag också en ram till Världens finaste Balpar! (Sorry, för "suddet", men de vill nog inte medverka...!) Den blev perfekt! (Sorry också för ljusblänket i bilden... jaja...)
 
Jaha, hörni!
Imorgon blir det Ikea och lite mer "Landet-prylar", för till helgen händer det!!!
Morsning!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0