Naturlig inredning!

Hej på er!
 
Varit på Ikea idag, mer till Landet...! Ha! Jo, vi köpte det helt möblerat och med lampor och mattor... meen... nja, det finns alltid saker man "behöver" ändå...! Nu köpte jag två sänglampor, vill byta ut de "gamla" som fanns där... fler galgar, två skinnfällar (men jag höll mig till "fusk-" den här gången...), en ram till en jätte fin målad bild jag har... och så två underlakan till "hemma"... ja, som sagt, gratiskaffet har man betalt flera gånger om...!!
Men det är kul!
På vår eftermiddagspromenad plockade jag lite "pynt" i skogen! Jo, sonen&sambon kommer ju ikväll och jag ska laga lite mat... alltid trevligt! Ser nästan lite jul-likt ut, men temat är förstås "HÖST"! Eller möjligen "HALLOWEEN/ALLHELGONA-"... jaja... vilket som... mysigt är det!

Funderar på efterrätten...? Har köpt en efterrätt, men kanske att jag ska baka muffins...
...pumpamuffins med pepparkakssmak! Blir det bra, kommer recept!
 
Ha en bra onsdags-kväll, alla Vänner!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0