Jul!

Hej på er!
 
Har sovit så skönt inatt! Ni som följt mig ett tag, vet att mina nätter annars är ganska jobbiga, men inte inatt! Underbart! Vi gick inte upp förrän klockan var över halv tio och Wania var lugn och fin!! Otroligt! Törnrosa-Wilma sov som en gris...!
 
Nu brinner brasan, vi har ätit frukost, "Vinterstudion" rullar på tv:n (blä...) och mannen har tagit fram sitt pussel! En rätt lugn och skön lördag ändå... inget farande till Landet denna helg, nej, vi "stängde" det förra helgen... Inte för att det inte kan användas under vintern, men... jag vill inte åka när det blir snö och halt på vägarna... ganska skönt på ett sätt, att bara vara hemma och ta det lugnt... inte en massa packande...! Men det är roligt det med, men lagom är bäst... eller hur?!
Ute far det lite snö i luften, "snöblandat regn" kanske mera... men det dröjer väl inte länge förrän det kommer... suck...
 
Imorgon ska jag på "Ljusparty" med Adventsfika, trevligt! Sen blir det förstås lite firande hemma också, med min "sockerfria" glögg och allt annat gott... jodå, en lussebulle ska jag äta! Så det så!
 
Ha en härlig lördag!
Hörs igen!
 
 
Rebecca&Mathias
2013-11-30 @ 10:47:56
URL: http://twoplusone.se

Låter som en härlig helg! :) Ha en fortsatt fin Lördag! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Pia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0