Frissan x 2!

Gó förmiddag!
 
Ibland, på morgonen, är jag inte särskilt hungrig... Då brukar jag börja med att dricka te och efter en stund blir jag mer sugen på något att äta...
Idag tog jag en kesomacka med mosad avokado, det var jätte gott! Kesobrödet var super, jag ska lägga in receptet senare... Lite hallon och blåbär med vispgrädde... Inget ägg idag, nje, tänkte eventuellt ta det till lunchen... äggröra eller nå´t...!
 
Yngsta dottern har bara skola några timmar idag, så vi ska passa på att gå till frissan, både hon och jag! Jag har ingen större koll på när jag var hos frissan sist eller hur många veckor som gått... men mitt hår säger till! Jag känner på det när det är dags... Naturligtvis har jag det uppskrivet i min kalender, så jag brukar räkna efter då, när håret "knorrar"... "det" brukar ha rätt!! Så... idag är det dags! Frissan tyckte förra gången att den här gången var det dags att fixa "utväxten", men... jag har mössa på mig några månader till, så jag tar det i april, när VÅREN är här! Känns bortkastat att göra sånt nu, för dyra pengar, och så gömmer man sig ändå mest under mössan...
I-landsproblem, jag veeet!!!
 
Jaja, hörni... lite städning idag vore nog också på sin plats...! Suck...
En gammal bild från ett Paradis... mammas dåvarande hund, Rosie, hade fått 9 stycken valpar! Himmelskt!
 
Hörs!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0