Valborgs-firande!

Hej svejs!
 
Ja, mannen och jag blev ensamma ikväll... så vi drog ner på kvarterskrogen Lazlo´s!
Mysigt!
Myysigt!
Myyysigt!!
Åh, gottigott!
Medans vi satt där, på uteverandan (inglasad...), så kom de som skulle gå och tända den lokala brasan! Fackelbärarna! När vi cyklade hem brann bara lite kvar av brasan...
 
Mannen undrade vad han egentligen skulle ge mig i
50-årspresent... Jag sa, - Det HÄR var ju min present...?? Men han tyckte nog inte att det var nog som present... han föreslog en sak, som jag velat göra ett tag, men... Vi har båda pratat om att åka till Grekland igen... jo, men man saknar det ibland! Jag tyckte att jag hellre gör det, tillsammans med honom, än "det andra"...! Så... Grekland, here we come!!
 
Godnatt med Er!
Hörs imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0