Blåsig Valborg och Calles födelsedag!!

Hallå, hallå!
Får börja med att säga stort GRATTIS till vår kung!! 67 år! Hurra, hurra!
 
Ja, dagen började inte alls som jag räknat med... Satt först i telefonen till vårdcentralen, sen ett besök där och sen till Apoteket... min lilla dotter har det lite trassligt igen... suck...
Jaja, nu ska det väl gå åt rätt håll!
 
Mina planer för dagen var väl att försöka hinna lite städning och tvätt... hm... Får sätta fart nu då!
När vi ändå var i centrum här på förmiddagen, ville dottern titta efter något nytt att ta på sig till kvällen... Jodå, idag hittade hon "saker"! Men jag också, som vanligt! Men det var rea på skärp och där hittade jag två stycken som passar till min vita "examens-klänning"... det ena fick jag dessutom helt gratis!! Och så fick jag för mig att jag skulle ha tuffa glasögon...! De jag har nu, och har haft i några år, har jag egentligen aldrig trivts i... jaja...
 
Nu kör vi!! Morsning!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0