Guld och silver...

Hej, hej!
 
Fikapaus... ja, vi har varit ute och gått och snart blir det strykning... men först måste man ha kaffe!
Igår kväll tände vi brasan, den var renskrubbad och hel (glaset), kändes bra! Åh, vad det är mysigt!
Jag plockade fram hundarnas fällar, så de kunde ligga och mysa... Eller "hundarnas"... nja, det var det väl inte från början... Den gula köpte jag faktiskt till min äldsta dotter när hon föddes, så den har hängt med ett tag... Men jag tvättar den i maskinen emellanåt, så den är som ny! Den andra köpte jag på Maxi förra året... Jo, det är mysigt med skinn, även om jag är djurvän... jo, jag veet, jag har sagt det förut...
Wania var lite buttrig igår kväll, för Wilma tog "bästa platsen", som är i fåtöljen bredvid mig! Då la hon sig i soffan, på en kudde, med blicken stint på oss...! Riktigt blängde...! Haha! Jaja, hon tror hon är en prinsessa... jo, för det ÄR hon ju också!! Min lilla!
 
Jaja, MOT TVÄTTSTUGAN...!
Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0