Sorgligt...

Hej där!
 
Fortfarande "uschligt" väder... och kallt!
 
Vi var ute en kort runda imorse... mötte en hundkompis... fick veta att hundens husse gick bort igår... helt oväntat och naturligtvis så sorgligt... ja, vad vet man om morgondagen...?
Var till frissan på förmiddagen, jo, idag var det min tur! Sen fortsatte mamma och jag till Maxi... jo, vi ska handla som vanligt imorgon fredag, men Maxi har bästa fikat! Och en liten sväng kan man gå där inne också... Mera julblommor blev det...
...och lite mer kokosolja, så jag kunde börja med mitt julgodis! Jodå, enligt lchf, såklart! Fast "receptet" har jag hittat på själv, och jag har inte smakat dem ännu, men kan det bli annat än gott, när man bara har i goda ingredienser...?!! Ja, vi får väl se... Lägger upp mitt hemsnickrade recept under "Recept"-kategorin...
Mat var länge sedan jag bjöd på! Dagens lunch... Hade ingenting till den gräddiga laxen (rest), så jag stekte upp lite grönsaker med vitlök... det var gott! Men jag känner att det förmodligen var för lite fett, för det börjar redan kurra lite i magen... hm...
 
Nehej, kanske skulle man utnyttja resten av dagens ljus... eller...?
Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0