Plocka jordgubbar...

Hej på er!
Ja, Wilma kom hem igår, törstig och trött, men SÅ fin!
Ja, hon är duktig "lilla My"!
Igår kväll kom sonen&sambon över... Vi grillade lite gott kött och jag hade gjort en potatisgratäng... jo, men är det fredag, så ÄR det!! Här en sallad med jordgubbsdressing, det var gott!
(Recept: Mixa lite jordgubbar med olivolja och balsamico... salta något...!)
Till efterrätt gjorde jag en vaniljyoghurt med jordgubbar och kaksmulor (mina sirapskakor!), mumsigt! Jo, det tyckte även de andra, fast det var en relativt nyttig godsak!
Wania lite "purken" för att ha blivit väckt i sin skönhetssömn...
...Wilma var trött... "det kostar på att hålla sig i trim"!!
 
Mannen har tagit ungdomarna med sig att plocka jordgubbar! Jag valde att stanna hemma och försöka få lite ordning på min tvättstuga... men det ska bli gott med "riktiga" jordgubbar! SOMMAR!!!
 
Ha en trevlig lördag, folks!
Hörs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0