Tionde boken...

Halloj!
 
JAG ÄR PÅ BENEN! Yeah, jag är på benen... eller banan kanske...! Det känns så skönt! Har varit ute en sväng med hundarna, alldeles själv, och det var verkligen härligt! Har saknat våra promenader! Hostan hänger i, och den gör mig förvisso lite utmattad, men ändå en klar förbättring!
("Jag vill tacka livet..." ´noter´... ha, det var vad som ploppade upp i huvudet...!)
 
Avslutade en bok idag, Rickard Engfors´ bok, "Allt eller inget"... Den var bra, mycket bra! Människor är fantastiska...!
Plockade fram nästa bok och funderade samtidigt på hur många böcker jag hunnit med denna sommar...? Det här blir min tionde, om jag fick ihop det rätt... sen sommaren började ungefär... ja, alltså enligt almanackan då...! En del tjocka, andra mindre tjocka... Ganska många ändå... Den här boken, min tionde, har jag absolut ingen aning om... Jag fick den från bokklubben, i paket tillsammans med Mari Jungstedts bok, alltså också en deckare... Jag tycker inte att engelska deckare är riktigt detsamma, men visst, jag ska ge den en chans!
 
Har 4-5 pocket kvar i min "sommar-läsnings-hög", men tyvärr ingen som direkt lockar... har funderingar på flera andra böcker jag vill ha... jaja, "en sak i taget"...
 
Ha det, hörni! Vi hörs igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0