Bättre...

Godmorgon på er!
 
Efter en fortfarande alldeles för hostig natt, halvsittande i soffan, vaknade jag vid sex av att Wania hulkade...! Två persikokärnor "klinkade" ut på trägolvet (jäkla hund, ska hon aldrig lära sig...?!)... Jaja... Kände i alla fall att kroppen nog börjat sin återhämtning, så efter en kopp te tog jag en lång dusch...
 
Efter frukosten var jag t o m med ut på promenad... jo, jag behövde röra på mig, kroppen mår inte bra av att vara för stilla heller... jag får ont... hm... Men nu är jag lite trött och det spränger lite i huvudet, men i alla fall... mot bättre och piggare dagar!
 
Har inte orkat fotografera något ännu... så inga nya roliga bilder... men det kanske kommer senare idag...
 
Ha det, hörs igen!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0